Ruilen | Retourneren

Ben je van gedachten veranderd? Geen probleem. Stuur ons zo snel mogelijk een mail en we zullen ons best doen om de aanpassingen direct door te voeren. We kunnen niet garanderen dat we het kunnen aanpassen voordat jouw originele bestelling op de post is. In dat geval zijn de verzendkosten voor jouw rekening.

Je hebt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen vanaf de aankoopdatum. Heb je een tas direct bij ons gekocht en wil je het terugsturen? Stuur ons dan een mail, dan zullen we het vervolgens met je afhandelen. monsak is niet verantwoordelijk voor de verzendkosten.

Heb je jouw monsak tas bij een andere winkel gekocht? Neem dan contact met hen op.

Hiervoor moet je contact opnemen met de desbetreffende winkel.

Je hebt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen vanaf de aankoopdatum, ook op producten met korting. Wil je jouw tas terugsturen of ruilen? Stuur ons dan een mail, dan regelen wij de rest met je. monsak is niet verantwoordelijk voor de verzendkosten.

Omdat we deze tas speciaal voor jou gemaakt hebben is dat helaas niet mogelijk.

Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van de tas die je terug wil sturen.

Jazeker! Je bent van harte welkom om in ons atelier (Orteliusstraat 15d, Amsterdam) langs te komen om je tas te laten vermaken. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening gebracht worden. Gaat het om een reparatie, dan zullen wij dit kosteloos repareren.

Dan kan je je inschrijven voor onze nieuwsbrief, dat kan je onder aan deze pagina doen, ja echt waar, kijk maar. Helemaal rechts onderaan. Ook kan je onze Facebook en onze Instagram accounts volgen.