Bestellen & Verzenden

Je kan al onze locaties en hun openingstijden op onze verkooppunten pagina vinden.

Ons atelier is ook een winkel, je kan hier alle ready-made tassen passen en je kan meteen zien waar we de tassen maken. We bieden vrijblijvende consults aan, hierin kan je persoonlijk advies krijgen van het monsak team en je kan custom-made/gepersonaliseerde tas bestellen. We geven ook workshops en cursussen in het atelier. Je kan hier online een afspraak maken of kijk hier voor andere contact mogelijkheden. Hier kan je meer informatie over de workshops en de cursussen vinden.

Je kan de gehele collectie in het monsak atelier vinden. monsak retailers kunnen een selectie uit het assortiment in hun winkels hebben. Als je op zoek bent naar een specifieke kleur dan kan je deze op onze site online bestellen of in het monsak atelier (Orteliusstraat 15d, Amsterdam) langskomen, gelieve hier een afspraak voor te maken zodat we jou de juiste aandacht kunnen geven om jouw tas op maat wensen door te spreken.

Ja, je kan je bestelling laten bezorgen.Tijdens het bestelproces kan je het afleveradres aangeven. Je kan het ook in het atelier op komen halen door bij ‘extra informatie’ te schrijven dat je het in het atelier op komt halen. We zijn van maandag tot en met zaterdag open van 10.00 tot 17.00 en op zondag van 11.00 tot 17.00.

Monsak kan zowel grote als kleine tassen op maat maken. Voor de kleine tassen wordt €15 servicekosten gerekend en voor de grote tassen is dit €35. Meer info over de tas op maat service van monsak vind je hier.

Iedere monsak bestelling wordt netjes met zorg en aandacht ingepakt. We spuiten iedere tas met leerspray in en leggen er een handgeschreven kaartje bij voor jou of de ontvanger van een cadeau. Heb je een speciale boodschap voor de ontvanger? Laat het ons weten dan verwerken we dat in het kaartje. De ontvanger van de tas kan het ruilen of terugsturen mits het geen gepersonaliseerde tas was en mits deze nog in originele staat verkeerd. Wil deze persoon dat graag doen dan kan diegene het beste een mail sturen en dan zullen we dat gaan oplossen.

Bestellingen die voor 16.00 geplaatst zijn worden normaal gesproken dezelfde dag nog op de post gedaan. Heb je vragen over jouw bestelling? Neem dan contact op via de mail en en zullen je meer informatie sturen over de status van je bestelling.

Standaard verzendtijd binnen Nederland, België en Duitsland is 1 tot 3 werkdagen. Voor de rest van Europa duurt dit 2 tot 6 werkdagen en reken op 5 tot 14 werkdagen voor de rest van de wereld, afhankelijk van waar het precies naartoe verzonden wordt.

We verzenden onze producten wereldwijd. De verzendkosten zijn afhankelijk van de omvang van je bestelling en de eindbestemming. Je kan jouw specifieke verzendkosten berekenen in het afrekenproces. Je zit dan nog nergens aan vast.

We verzenden altijd met Track & Trace service. Je zal jouw referentienummer ontvangen in de bevestigingsmail als we jouw bestelling hebben verwerkt en verzonden. Hiermee kan je online jouw bestelling volgen.

Stuur ons zo snel mogelijk een mail! We kunnen niet garanderen dat we op tijd de juiste aanpassingen kunnen maken maar we beloven ons best te doen! monsak is niet verantwoordelijk voor de bijkomende kosten van verkeerd geadresseerde pakketten, deze extra kosten zullen verrekend worden aan de klant.

Ja, we verzenden wereldwijd. Eventuele bijkomende invoerkosten zijn niet voor onze rekening en zullen verrekend worden aan de klant.

Heb je de tas van je leven gemist? Geen paniek! We’ve got your back! We kunnen een monsak tas op maat voor jouw maken in die ene kleur die je zo mooi vindt. Als je een op maat gemaakte tas wil, maak dan een afspraak (dat kan hier) en kom dan langs in ons atelier om deze samen met mij, Margriet, samen te stellen.

Dan kan je je inschrijven voor onze nieuwsbrief, dat kan je onder aan deze pagina doen, ja echt waar, kijk maar. Helemaal rechts onderaan. Ook kan je onze Facebook en onze Instagram accounts volgen.